بازدید میدانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه از مرکز خدمات بهزیستی +زندگی و کانکس ایستگاه کاهش آسیب بخش درح

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه؛

به منظور ارتقای کیفیت خدمات و نظارت بر روند پیشبرد پرونده‌های مددجویان،  معصومه کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، صبح امروز از مرکز خدمات بهزیستی «+زندگی و کانکس  ایستگاه کاهش آسیب بخش» در منطقه درح بازدید کرد.

در این بازدید میدانی، کاظمی‌پور (رابط حراست)، هاشمی (عامل ذی‌حساب) و امین اموال بهزیستی شهرستان نیز حضور داشتند. 

رئیس اداره بهزیستی سربیشه در حین بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با بررسی دقیق روند رسیدگی به پرونده‌های مددجویان، بر لزوم تسریع در ارائه خدمات و بهره‌وری حداکثری از امکانات مرکز جهت رفاه متقاضیان تأکید کرد. هدف از این بازدید، اطمینان از اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و تسهیل در دسترسی مددجویان منطقه درح به خدمات بهزیستی عنوان شد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi
┄┄┅┅┄┄
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
 https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛ 
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛ 
https://ble.ir/biszitisarb

کد خبر 189273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد